Címkék

Vienetta szelet





Hozzávalók:
A tésztához: 
Egy 6 tojás piskóta / Készíthetitek 3 x 2 tojásossal is /
Az a lényeg,hogy 6 lapunk legyen.
A krémhez:
2 csomag tejszín ízű pudingpor 6 dl tej 10 dkg cukor 25 dkg margarin Máz: 20-25 dkg ét csoki,2-3 evőkanál étolaj


Elkészítés: A kihűlt piskótát én háromba vágtam és azt még hosszában megfeleztem, így lett 6 csík lapom. A krémhez a pudingporokat a cukorral, a tejjel simára kevertem és sűrűre főztem, majd hagytam kihűlni.

Ezután puha margarinnal összekevertem.



 A piskótalapokat egyenként megkentem a krémmel és mindegyik krémes lapra olvasztott csokit csorgattam.4,5 dl tejszínt kemény habbá vertem és azzal díszítettem. Tepsi méret: 32,5 x 22,5 cm



Forrás:  www.facebook.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mindenkinek 1000 vágya van, a rákos beteg gyermekeknek csak egy van: 

MEGGYÓGYULNI!

SEGÍTSEN ADÓJA 1%-ÁVAL, 

HOGY ESÉLYT KAPJANAK A GYÓGYULÁSRA! 
Adószám: 18557071-1-09  

Támogassa a rákos beteg gyermekek gyógyulását adója 1%-ával! 

Kattints ide:  http://www.remenyalapitvany.hu 

Köszönjük szépen!