Címkék

Trió szelet





Hozzávalók 
20 adag
A pisztáciás tészta:
4 db tojás
4 ek kristálycukor
2 ek étolaj
2 ek meleg víz
4 ek finom liszt
1 tk sütőpor
1 késhegynyi szóda
4 ek darált pisztácia 

A mákos tésztához:
4 db tojás
4 ek kristálycukor
2 ek étolaj
2 ek meleg víz
4 evokanál finom liszt
1 tk.sutopor
késhegynyi szóda
2 kanál egész mák

a kakaós tészta:
4 tojás
4 ek finom liszt
2 ek étolaj
2 ek meleg víz
4 ek finom liszt
1 tk sütőpor
1 késhegynyi szóda

A krémhez:
500 ml víz
500 ml tej
10 ek babagríz
40 g vanília pudingpor
250 g vaj
200 g porcukor
0,5 dl mentás likőr
4 ek baracklekvár

A csoki öntethez:
100 g barna csoki
150 g fehér csoki
1 ek étolaj



Elkészítés 

A tojásokat és a cukrot habosra kevertem.

A pisztáciát ledaráltam.

A lisztet, sütőport, szódát, és a pisztáciát összekevertem. Beleszitáltam a tojásos cukros alaphoz és óvatosan hozzákevertem. A sütőt 180 C-ra melegítettem ki, a tepsit sütőpapírral béleltem és a tésztát beleöntöttem.

Amíg sült az első tészta, elkészítettem a mákos tésztát. Tojást és a cukrot, olajjal és vízzel habosra kevertem. A lisztet, sütőport, szódát, és az egész mákot összekevertem, és beleszitáltam a tésztához és óvatosan hozzákevertem. Beleöntöttem a tepsibe és sütöttem.

Amíg sült a mákos lap, elkészítettem a kakaósat. A tojást, cukrot, étolajat és vizet habosra kevertem. A lisztet, sütőport, szódát és a kakaót összevegyítettem és hozzászitáltam a tojásos, cukros tésztába és lassú mozdulatokkal belekevertem a tésztába.

Mind a három lap sült 10 percig, majd rácson hagytam őket hűlni.

Elkészítettem a krémet. Vizet és a tejet összevegyítettem. Beletettem a babagrízt és a vanília pudingport, és sűrű masszát főztem belőle. Majd hagytam hűlni.




A vajat porcukorral habosra kevertem.

És kanalanként hozzátettem a grízes masszát és jól elkevertem. Végül hozzáöntöttem a likőrt is.

A krémet 3 részre osztottam és a hűtőbe helyeztem. A krém harmadik része a díszítésre marad.

Alulra tettem a mákos lapot, lekenten forró lekvárral.

A lekvárra rákentem a krém első felét. Rátettem a kakaós lapot.

A kakaós lapot lekentem forró lekvárral.

Majd rákentem a krém másik felét.

És ráhelyeztem a pisztáciás lapot.

Szokásom szerint lefedtem sütőpapírral vágó deszkával és 3 kg cukorral. Beraktam éjjelre a hűtőbe.

Másnap elkészítettem a csoki öntetet. Majd ha ráöntöttem újból beraktam a hűtőbe. A harmadik része a krémnek hűtőbe volt. Beraktam cukrász zsákba és díszítettem a süti tetejét.


Forró késsel szeleteltem és díszítettem. Jó étvágyat kívánok!


Forrás:  https://www.facebook.com/konyhamania.edit.modra 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mindenkinek 1000 vágya van, a rákos beteg gyermekeknek csak egy van: 

MEGGYÓGYULNI!

SEGÍTSEN ADÓJA 1%-ÁVAL, 

HOGY ESÉLYT KAPJANAK A GYÓGYULÁSRA! 
Adószám: 18557071-1-09  

Támogassa a rákos beteg gyermekek gyógyulását adója 1%-ával! 

Kattints ide:  http://www.remenyalapitvany.hu 

Köszönjük szépen!